کابل شبکه لگراند مدل CAT6 SFTP PVC 500m
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

کابل شبکه لگراند CAT6 SFTP PVC 500m، با بدنه ی PVC یکی از کابل هایی است که در فضا و محیط های باز مورد استفاده قرار میگیرد. این کابل شبکه دارای روکش فویلی است و با نام کابل شیلدار نیز شناخته می شود. با توجه به اینکه کابل هایی که در خانواده SFTP قرار دارند، در برابر تداخلات و نویزهای الکتریکی بسیار مقاوم می باشد، کیفیت انتقال داده در آنها بسیار بالا می باشد.

در هنگام خرید کابل شبکه باید به روکش، مغزی، متراژ و رنگ آن توجه کرد. در مورد ساختار کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند باید گفت که از یک مغزی مسی- CCC تشکیل شده‌ و نوع روکش به کار رفته در آن PVC است؛ که انعطاف‌پذیری و مقاومت خوبی در برابر گرما دارد. لازم به ذکر است که روکش PVC در هنگام آتش‌سوزی دود سمی حاوی هالوژن تولید می‌کند. بر روی این کابل تست فلوک پرمننت انجام شده‌است. این نوع کابل شبکه به‌صورت حلقه چوبی با متراژ 500 متری بسته‌بندی شده است.

کابل شبکه از اجزای مهم در زمان راه اندازی شبکه محسوب می شود. از جمله مواردی که در خرید کابل شبکه باید در نظر گرفته شود سرعت انتقال، طول کابل و همچنین نوع آن می باشد. از این رو می توان گفت کابل های شبکه CAT6 گزینه مناسبی برای خرید کابل می باشد.

 

منبع: خرید کابل شبکه لگراند CAT6 SFTP PVC 500m





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: